InvestPortal.cz Vyhledat
Zobrazit všechny články

Reklamní trh: Do čeho investují firmy a podnikatelé

21.4.2014 Administrátor (přečteno 3092x)
Reklamní trh: Do čeho investují firmy a podnikatelé

Bez dobré reklamy je úspěch v byznysu téměř vyloučen. Investují se do ní velké peníze. Kam nyní směřují peníze podnikatelů a jaké jsou aktuální trendy?   

Jsme internetové medium a tak nás zajímá zejména investice do internetové reklamy. V loňském roce šlo do české internetové reklamy 17% ze všech finančních prostředků určených na reklamu! Není překvapením, že výdaje za internetovou reklamu v ČR v roce 2013 vzrostly o pětinu. Je to silný trend mnoha posledních let. Dalo by se říci, že tento trend koreluje s růstem společnosti Seznam.cz během poslední dekády. 

Internetová reklama představovala vloni 13,3 miliardy korun. Z toho 4,6 miliardy šlo do reklamních sítí Seznamu, Google a Facebooku. A tento podíl se bude jistě zvyšovat i v blízké budoucnosti.   

Které části internetové reklamy jdou dále nahoru? Jsou to například investice do PR článků. Či reklama ve videu, na kterou má již políčeno Seznam.cz.

Dlouhodobé trendy? Nejvíce globálně, tedy ve světě, trpí inzerce v klasických tištěných mediích. Internet již mnoho let naopak stahuje velké peníze z firemních reklamních budgetů. Ten trend bude, dovoluji si tvrdit, trvat i řadu příštích let.

Mimochodem, skvělou reklamní kampaň můžete mít i na Investportalu a to včetně tak aktuálně žádaných PR článků. Stačí se jen domluvit.   

Administrátor Administrátor

Mám za sebou 13 let investování a obchodování na akciových trzích, v ČR i v zahraničí. Investuji svoje vlastní finanční prostředky. Podnikání i investice mne živí a dnes již pracuji pro radost.

Tipy pro investory: Naučte se základy opčního obchodování

Komentáře k článku