Reklamní trh: Do čeho investují firmy a podnikatelé

Bez dobré reklamy je úspěch v byznysu téměř vyloučen. Investují se do ní velké peníze. Kam nyní směřují peníze podnikatelů a jaké jsou aktuální trendy?   

Jsme internetové medium a tak nás zajímá zejména investice do internetové reklamy. V loňském roce šlo do české internetové reklamy 17 % ze všech finančních prostředků určených na reklamu! Není překvapením, že výdaje za internetovou reklamu v ČR v roce 2013 vzrostly o pětinu. Je to silný trend mnoha posledních let. Dalo by se říci, že tento trend koreluje s růstem společnosti Seznam.cz během poslední dekády. 

Internetová reklama představovala vloni 13,3 miliardy korun. Z toho 4,6 miliardy šlo do reklamních sítí Seznamu, Google a Facebooku. A tento podíl se bude jistě zvyšovat i v blízké budoucnosti.   

Které části internetové reklamy jdou dále nahoru? Jsou to například investice do PR článků. Či reklama ve videu, na kterou má již políčeno Seznam.cz.

Dlouhodobé trendy? Nejvíce globálně, tedy ve světě, trpí inzerce v klasických tištěných mediích. Internet již mnoho let naopak stahuje velké peníze z firemních reklamních budgetů. Ten trend bude, dovoluji si tvrdit, trvat i řadu příštích let.

Upozornění k CFD: Rozdílové smlouvy jsou komplexní nástroje a v důsledku použití finanční páky jsou spojeny s vysokým rizikem rychlého vzniku finanční ztráty. U 51 až 76 % účtů retailových investorů došlo při obchodování s rozdílovými smlouvami ke vzniku ztráty. Měli byste zvážit, zda rozumíte tomu, jak rozdílové smlouvy fungují, a zda si můžete dovolit vysoké riziko ztráty svých finančních prostředků.

© 2024 Vpenize.cz | Nakódoval Leoš Lang