Každý podnikatel a živnostník potřebuje, aby se o něm vědělo. Přesněji aby klienti a zákazníci znali jeho produkty či služby. Je mnoho způsobů, jak si udělat dobrou reklamu a některé vás mohou stát spoustu peněz. Mám pro vás tip, jak si zajistit velkou reklamu a publicitu a přitom neutratit ani korunu. Sám jsem ho úspěšně využil.
Jak tedy na to? Není to nic složitého. Zabere vám to maximálně jednu dvě hodiny přemýšlení o vašem podnikání, jeho minulosti i budoucnosti. Stačí se přihlásit do podnikatelské soutěže Firma roku nebo Živnostník roku. Odpovíte na několik otázek online. Popíšete váš podnikatelský příběh rovněž online.
Pokud se vám to povede dobře a váš příběh porotu osloví, máte velkou šanci, že se dostanete do krajského finále, do kterého postupuje vždy deset firem a deset živnostníků. Zaregistrovat se je třeba do konce tohoto měsíce.
Osobně jsem se účastnil již v letech 2011 a 2013. A oba roky jsem měl úspěch a postoupil jsem do krajského finále. V roce 2011 jsem v kraji skončil dokonce třetí. Pokud se do krajského finále probojujete, už to je spojeno s velkou publicitou a dostanete se například na stránky Hospodářských novin. První firmu a prvního živnostníka čeká navíc ještě násobně větší publicita, protože postupuje do republikového finále.
Miluji chytrá a finančně nenáročná řešení. Co se týče tak nezbytné reklamy pro firmy a živnostníky, účast v soutěži Firma či Živnostník roku považuji jako podnikatel za skvělý tah. Máte čas do 30.6.. A držím vám pěsti!
Líbil se článek? Sdílejte jej! |
|
Jan Hýsek
Investor, podnikatel, lektor.
Můžete mi napsat na janhysek(zav)seznam.cz
Najdete mne také na Fb https://www.facebook.com/akciecz